Predstavljeni postignuti rezultati Regionalne turističke web platforme „Visit East Serbia“ tokom 2020. godine

Regionalna turistička web platforma „Visit East Serbia” postala je jedan od najvažnijih digitalnih izvora informacija za turizam istočne Srbije. Sve brojke iz prošle godine pokazuju da sadašnji i budući turisti sve više koriste ovu Regionalnu turističku web platformu, pa je tim povodom, direktor Vladan Jeremić danas održao konferenciju za medije, kako bi predstavio postignute rezultate „Visit East Serbia“ u protekloj godini.

8,6 miliona ljudi je videlo ono što smo radili, odnosno 8,6 miliona ljudi je moglo da vidi nešto od lepota istočne Srbije, da sazna nešto o lokacijama, atrakcijama, turističkim rutama, putevima vina i o svemu drugom što naš region ima. Mi ovaj rezultat smatramo zaista sjajnim, a na svim društvenim mrežama imamo preko 50.000 pratilaca. Osim na društvenim mrežama, naša platforma je visoko pozicionirana i na pretraživačima. Kada na Google-u ukucamo Visit i naziv opštine, pojaviće se na prvoj stranici Google-a.“ – kazao je Jeremić.

Ova web platforma ne promoviše samo jednu destinaciju, već je na sajtu otvoreno preko 1.600.000 stranica. Što se tiče planova za ovu godinu, kako Jeremić ističe, cilj im je da napreduju, što rade u širokom partnerstvu i u saradnji sa svima. Osim privatnog sektora, rade i sa turističkim organizacijama, muzejima, opštinama. Sa turističkim organizacijama su već počeli da pripremaju veliku kampanju za nastupajuću letnju sezonu, koju će startovati otprilike u maju, kada ljudi razmišljaju gde bi mogli da idu.

Sajt treba da sadrži sve relevantne informacije da se čovek na brzinu, na jednostavan, pregledan način upozna sa onim glavnim stvarima koje postoje u istočnoj Srbiji. Na njemu ima opisano nekih osamdesetak atrakcija, ima 8 turističkih ruta, 4 puteva vina, ima turističkih karata za svaku opštinu i grad. Tu su informacije o tome kako putovati po regionu, manifestacije, top 10 prirodnih atrakcija i tako dalje. Mi smo u stalnom unapređenju sajta i upravo sad smo usred jedne akcije sa muzejima i turističkim organizacijama da dodatno još desetak atrakcija, za koje svi zajedno smatramo da su zanimljive, a trenutno nisu zastupljene. Posebno je vredna pohvale naša saradnja sa privatnim sektorom, jer smo kroz tu saradnju i došli, jednim delom, do ovakvih rezultata. Prošle godine je tačno 19 objekata smeštaja i restorana dalo ukupno 40 nagrada, od kojih su vikend za dvoje, pun pansion, vožnja brodom, ono što je iz njihove delatnosti, da se oni promovišu na našoj platformi i da svi zajedno promovišemo istočnu Srbiju.“ – dodao je on.

Prethodni članci